Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday, April 23, 2011

Hari Yang Sewngals..

?????? ????? ? ???? ???? ? ??????

 Hari nie hari yang betul-betul menyedihkan coz aku gi exam hall lambat 15 minit gara-gara adew accident mase on da way gi collage.  Memang choiyy..!  Bila da sampai collage terkial-kial cari tempat parking motor.  Adoyaii..meme sewngals la..!  Kelam-kabut aku dibuatnya.  Masuk jep exam hall bleyh katew sume tgok aku coz yang wat lam uh juz tak sampai 30 orang pown.  Arrggghh~~~  tak sempat na rest apew da terus buka paper wat..  Walaweyyhh~~~  Hampeh giler..! Gelabah munyer pasal 1 menda tak ley na piker apew da.  Geram betul aku..!  Amek masa jugak la nak jawab sume soalan uh.  Da masa juz 2 jam jep.  40 soalan objektif 3 soalan subjektif jenis esei.  Bahagian esei untuk setiap soalan dipecahkan kepada 2 so its mean 6 esei aku kena wat & jawab.  Sakit otak plus lenguh tangan beb.  Yang mana tak taw aku pakai ikut logic akal jep mudah-mudahan betul la an.  But paper Islamic Thought of Civilization nie memang hard sangat9 hope aku daw at yang terbaeekk  ^^

0 comments:

Post a Comment