Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, February 22, 2012

Menahan Azab Seksa Cintamu~

?????? ????? ? ???? ???? ? ??????

 

Kau yang jauh di selatan telah lama kau pergi meninggalkan aku di utara
Dahulunya kita bersama seketika
Menikmati suka dan duka berdua
Sesungguhnya aku tak ingin ini semua berlaku
Tidak mahu apa yang telah kita lewati bersama berubah begitu sahaja
Ku ingin itu selama sayang
Mungkin aku terlalu menyayangimu begitu juga menyintaimu
Kerna dirimu begitu beerti bagiku
Hinggakan aku tak boleh berjauhan darimu
Dalam setiap langkahku kuingin kau disini
Hingga akhir usiaku  
Aku akan mencuba untuk menjadi yang terbaik untukmu
Aku begitu takut
Seandainya engkau pergi mendiam lalu meninggalkan aku
Begitu takut sekiranya hatiku ditusuk sembilu 
Takut juga engkau patahkan hatiku hingga membuatku terluka
Namun akan ku cuba perjuangkan semampu dayaku

p/s :: Menahan seksa azab CINTAmu~

0 comments:

Post a Comment