Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, February 21, 2012

Breakfast Dalam Kesedihan :'(

?????? ????? ? ???? ???? ? ??????


                       

Berteman kan air susu "Low Fat Dutch Lady" 
Aku teguk dengan perlahan sambil menikmati rasanya
Sambil membuka sebungkus roti " Wholegrain  Gardenia" yang ku beli semalam
Aku memanjakan diri untuk berdiri dan berjalan mendekati pintu bilik
Dengan menggunakan langkah yang tidak seribu aku meluru terus ke arah dapur
Tujuannya untuk mencari sesuatu yang hendak di sapu di atas roti ini sahaja
Kemudian mataku melirik ke arah jam" Nutella"
Dicapai "Nutella" olehku lalu beredar dari situ meluru ke arah bilik
Ketika sambil makan terasa sesuatu yang kurang
Terfikir seketika lalu terhenti aku menjamah 
Pada ketika itu aku bagaikan "orang susah"
Yang sunyi tanpa sesiapa
Lalu bergelenangan air mata membasahi pipi seketika
Ketika mengenangkan nasib diri dan mengenangkan si dia yang jauh di sana


p/s:: Saya sunyi..sapew boleyh temankan saya mamam :'(

0 comments:

Post a Comment