Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Thursday, May 26, 2011

Kepada "Kalian" , Dia dan Dia..

?????? ????? ? ???? ???? ? ??????


Malu bila digelar sebagai perampas..
Malu bila dicanang cerita sana-sini..
Sedih bila “kalian” memanipulasikan saya, dia dan si dia..
Sedih bila tidak ada yang mahu mendengar penjelasan..
Sedih bila diri ini dilepaskan ..
Sedih bila mengenangkan segalanya..
Kini..terpaksa membuat pilihan..
Tersepit dari segala sudut kamar..
Demi kesenangan, kebahagian dan ketenangan..
Diri ini terpaksa merelakan meskipun pahit menelannya..
Kini tinggallah kenangan..
Terkubur layu ditengah jalan..
Segalanya-galanya telah hilang..
Namun dihati ini susah untuk melupakan..
Kerna segalanya telah terpahat dihati..
Maaf pada “kalian” yang memanipulasikan saya,dia dan dia..
Diri ini terpaksa pergi demi kesejahteraan..
Tidak mahu ada yang berperang sesame diri..
Cukuplah sampai disini..
Janganlah memanipulasikan orang lain lagi..
Namun disini ingin ku kongsikan..
"Kalian" akan saya kenangkan..
Saya tak minta kalian buat begitu..
Tak pernah saya terfikirkan..
Saya tahu "kalian" berniat baik..
Tapi biarlah sampai disini..
Tindakan "kalian" telah merubah segalanya..
Namun saya ucapkan terima kasih sekali lagi..
Padam kan lah perasaan risau dan takut..
Sebab diri ini tidak berdendam mahupun marah..
Hanya kecewa dengan semua ini..
Ada lagi yang ingin saya kongsikan..
Diri ini tidak marah tidak berdendam..
Cuma menahan kesakitan, keperitan dan kekecewaan..
Sampai hujung hayat hatiku ini akan terus menahan..
Menahan kerinduan yang teramat sangat..
Hatiku ini cuma pada yang satu..
Kepada cinta hatiku yang pertama dan terakhir..
Hanya kepadanya meskipun diri ini telah dilepaskan..

p/s :: Maaf pada kalian sekiranya saya diam dan terus mendiamkan diri sehingga tidak dapat contact saya lagi.  Terima kasih sebab care pasal saya tapi cukuplah sampai di sini.  Biar saya hilang dari pandangan kalian semua. Kepada CINTA HATI saya..saya sayangkan awak sangat2 dan akan terus cintakan awak dari jauh :’)

0 comments:

Post a Comment