Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, September 18, 2011

✿ Dua Bulan Bersama ✿

?????? ????? ? ???? ???? ? ??????

Dua bulan saya bersama dengan awak..
Pelbagai cerita yang telah kita bina dan kongsi bersama..
Susah senang kita bersama..
Tangis dan tawa selalu menjadi teman kita berdua..
Kemanisan bersama terlalu indah buat saya..
Namun ada jugak kepahitannya bila dugaan datang menimpa..
Lumrah dalam kehidupan itulah namanya..
Begitu juga dengan lumrah percintaan..
Kehidupan yang kita lalui bersama banyak mematangkan saya..
Percintaan kita juga mengajar saya erti kesetiaan, kejujuran dan keikhlasan..
Dalam menjalani kehidupan yang penuh dengan ranjau berduri..
Awak lah penjaga saya..pembimbing saya..
Banyak pengorbanan yang awak dah buat untuk saya..
Dari musim perkenalan sebagai teman biasa hinggalah sampai ke tahap ini..
Terima kasih untuk segalanya bibie..
I love u so much..
Mmmuuaaahhh..~
p/s :: Cuma awak yang saya nak 

0 comments:

Post a Comment